promo menarik..klik utk ketahui lebih lanjut

SELAMAT DATANG

Please do not hesitate to email me again if your email has not been replied within 24 hours

MIX WHOLESALE OFFER. KINDLY EMAIL to on9shop2u@yahoo.com FOR DETAIL/TERM N CONDITION . TQ

MIX & MATCH

Please review the following wholesale buying policy here : http://garagesaleon9.blogspot.com/search/label/MIX%20WHOLESALE

SHOPEE sisi menyeramkan PART 2 -Kredit Al Irfan Jani

Sejak tulisan aku pasal Bahaya Shopping Online dan Risiko Nombor Recycle semalam viral, aku murung. Seharian tak ada mood nak buat apa.

Sebabnya,

1. Aku kecewa dengan respon Shopee yang berlepas tangan, admin support anggap ia adalah tanggungjawab pengguna itu sendiri. Padahal, yang aku usulkan adalah idea nak perbaiki kelemahan SOP dalam data security. Paling tidak, kau forward lah ke atasan cadangan aku tu. Adui.

2. Sistem aduan Jabatan Perlindungan Data Peribadi (PDP) di website tak kompeten. Tak boleh upload screenshot sebab 'fakepath' error. Aku mesej FB diorang pun, seen je pagi tadi. Aku harap kalau admin dia baca ni, bolehlah reply mesej aku.

3. Aku tak rasa ni isu pelanggaran Akta Data Peribadi. Ni lebih kepada SOP perlindungan data peribadi yang SAMBIL LEWA. Jadi, aku nak hala ke SKMM, puas cari kategori aduan berkaitan, semua takde kaitan. Dahlah aduan SKMM aku pasal telco sejak 18 Ogos haritu takde respon.

4. Yang paling murung, aku baru jumpa beberapa possibility (aku bukan ethical hacker bergaji pun), untuk dapatkan gambar kad pengenalan, DAN gambar pemilik akaun Shopee yang aku take over semalam. HIGH DEFINITION. Gambar IC tu memang blur, tapi dah alamat dan no IC dia aku dah tau kan. Senang sangat nak photoshop kalau aku ni jahat. 

Kau agak, seorang perompak boleh buat apa dengan dua benda ni? Simple. Siap perompak boleh buat loan lagi.

Kau pun tahu ni zaman FaceApp, selebriti-face-app, teknologi wajah ni semua. Sesenang aje nak blackmail.

Semalam aku dah share semua info card credit, astro, tnb, unifi semua dalam tangan aku. So? Amacam? Seram tak?

5. Last. Aku tak suka jadi hero, sebab aku dah penat. Sebelum ni aku turun naik court, sebab pihak yang aku goncang tu nak saman aku. Aku kena keluar kos sendiri hadap ni semua. Siap kena maki dengan orang berkepentingan lagi. Pahit getir semua tanggung sendiri. 

(Sejak 2016 aku aktif berkempen pasal pro-consumerism, tapi aku stop kejap sebab alasan kat atas ni.)

6. Kau tengok screenshot prosedur aku nak kena lalui lepas ni. Tribunal pebenda semua. Kau ingat aku takde kerja lain ke? Sesedap je korang cakap ini kerja fardu kifayah lah apa. Aku insan terpilih lah, dapat pahala lah, tanggungjawab aku lah apa. Cuba kena kat batang hidung kau yang cakap tu. Entah-entah, kau pun dediam je setel tepi.

7. Shopee, kau kena bayar aku. Kau anggaplah aku sebagai freelance consultant. Banyak lagi benda aku nak tunjuk ni.

8. Aku anggap, dengan pendedahan aku semalam, amanah aku dah selesai k. Aku nak cuci tangan.

Siapa belum baca post aku semalam, ni ha link dia, https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10164065789505055&id=739765054

UPDATE 8SEPT:  👇https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10164074399775055&id=739765054

ORDER HERE

Name:
Email:
Contact No:
Shipping Address:
Shipping Mentod: Courier
Poslaju
Item n Code:
Payment Mentod: MBB 5 63055 22145 4 (NUREZ LITTLE CLOSET)
CIMB 13080000229109 (NUREZ LITTLE CLOSET)
I'm New Customers
Followers
Return Customers

KLIK DISINI UNTUK BELI RETAIL

MIX WHOLESALE ORDER FORM

Name:
Email:
Contact No:
Shipping Address:
Shipping Mentod: Courier
Poslaju
ITEM:
Payment Mentod: MBB 5 63055 22145 4 (NUREZ LITTLE CLOSET)
CIMB 13080000229109 (NUREZ LITTLE CLOSET)
SIZE CHOICE: 6 atau 5 sizes: 3 pilihan pertama
3 pilihan terakhir
I'm New Customers
Followers
Return Customers

KLIK DISINI UNTUK BELI RETAIL

Since I dont have much time, please read the Terms & Condition before buying from this blog..ni dah konfem, dah dpt invoice, diam cam tu je.Kalau tak jadi tak pe, just inform me!! at least bgtau sepatah dua, xde la delay kerja saya dek kerana..backout buyer..

PROMO MENARIK..KLIK UNTUK KETAHUI LEBIH LANJUT..